یو پی اس تکام

یو پی اس تکام
شرکت یو پی اس تکام با تعهد به ارایه آخرین تکنولوژی روز با بالاترین کیفیت، در اوان تاسیس تولید تجهیزات پاور شامل منابع تغذیه و شارژر را در برنامه  فعالیت خود قرار داد و...

شرکت یو پی اس تکام با تعهد به ارایه آخرین تکنولوژی روز با بالاترین کیفیت، در اوان تاسیس تولید تجهیزات پاور شامل منابع تغذیه و شارژر را در برنامه فعالیت خود قرار داد و نخستین تولیدات شرکت در صنایع نظامی مورد استفاده قرار گرفت.

یو پی اس تکام با بیش از دو دهه فعالیت، طراح و تولید کننده سیستم های یو پی اس اداری و صنعتی ، مبدل های AC به DC اینورتر، شارژرهای صنعتی و رکتیفایرهای قدرت و استابیلایزر با استفاده از جدیدترین فنآوری روز می برد.

یو پی اس تکام با یاری کادری مجرب و با استفاده از بهترین قطعات در تولید محصولات رضایت مشتریان گرامی را کسب کرده است. تیم پشتیبانی تکام با بیش ازچند دهه سابقه درخشان متشکل از پرسنل فنی دوره دیده و با تجربه در زمینه یو پی اس و الکترونیک قدرت به مشتریان گرامی خدمات ارایه می دهند. 

یو پی اس تکام با توجه به نتایج بازار سنجی، یو پی اس (لاین اینتراکتیو، آنلاین با ترانس، آنلاین بدون ترانس، یو پی اس کوچک)

شارژر (سوئیچینگ مود، سوئیچینگ یکسو کننده، تریستور مود، تریستور یکسو کننده)

استابیلایزر (استابیلایزر AVR، رله ای پیوسته، رله ای مرحله ای، سروو موتور)

اینورتر(آفلاین، آنلاین، آنلاین + بایپس)

باتری یو پی اس ( سیلد لید اسید – دسترسی از جلو،Valve Regulated Battery، سیلد لید اسید، را طراحی و عرضه می نماید.